tiistai 2. syyskuuta 2014

Mikä tunne tää on, oi ei






Syksy. Tää vuodenaika on aina aikasemmi saanu mu olo normaalii ankeemmaks ja huonommaks. Märkää, kylmää, satunnaisii auringonsäteitä pilvie välistä, kostee ja kylmä auto, kaikkialla näyttää harmaalta. Mut mulla on hyvä olla. Itseasias paljo parempi ku pitkää pitkää aikaa. Ehkä ensimmäine syksy ainaki viitee tai kuutee vuotee ku must tuntuu et oon elossa, oon mä ja erittäi tyytyväine siihe. En romahda enää nii helposti ku aikasemmi, oon vahvempi. Tai ainaki must tuntuu siltä. Enkä oo ollu kauhee ärtysäkää, oon jaksanu hymyillä ja olla ilosempi ku ennen. Oon ilonen kaikist hyvist asioist mitä mulla on ja niistä huonommistaki mitä oon ollu, oon oppinu paljo ja opin lisää. Tää on upeeta ♥

2 kommenttia:

  1. kuulostaa jätte bra! :3 koko blogin väriskaala on samaa mieltä tän merkinnän kans. Susa tycker!

    VastaaPoista