torstai 11. syyskuuta 2014

Don't ruin a good today because of a bad yesterday





Ohh kui random eiline ja tää päivä... Onneks ei asiat selvitettyin ja ei niistä mitää se suurempaa murhetta. Onneks. Eiline sit taas, noh. Lyhyest sanottun mua pännii suunnattoma paljo ihmiset jotka ottaa yhteyt vaa silloku tarvii jotai. Ei ikin esim vaa et mentäskö käymää kaffeel josai tai jotai vaa ain silloku tarvii jotai, rahaa lainaks, kyytii yms... Huoh. Ja tää päivä sit taas, täysi käsittämätöntä :'D Sai kuiteski joteski selvitettyy se homma ja kaik pitäs olla iha ok :) Mu porukat o parhaat ♥ 

Mul o taas pari päivää ollu kans hermot iha jäätävä kireel, eile varsinki, onneks pahi menny ohi.. Ei oo ees ottanu päähä mikää tai sillee mut ärähteli vaa iha lähestulkoo jatkuval syötöl. Oon aika upee persoona ku mu kas viettää aikaa..... Nope. Lisäks et mua ärsytti tänpäiväne sossukäynti. Hassu juttu et sitku asiat sujuu hyvi, tykkään iha sikana käydä tota kouluu jossa oon nyt ja aamul on helpompaa päästä sängystä ylös ja kouluu ku tykkää käydä sielä, silloku o 10-aamui, viimiset 2h oon yleens vaa venaillu et koskaha sin kehtais mennä........ Ja sitten on nää sossut yms jotka kyselee mu Nupotaustoist ja voinnist, alkoholista ja siitä mitä oon sit vetäny jos en oo ryypänny ja kehottaa mennä terapeutil millo mihinkäki. Oikeesti, eikö mulla oo oikeus elää ns normaalii elämää ja nauttii siit ku menee hyvi ilman et kokoajan epäillää ja tyrkytetää millo mitäki, keskusteluterapiasta lääkehoitoo. Miks en saa vaa olla mä, yleensä ilone ja positiivine tyyppi, ilma et joku o sanoos et kai sitte muistat et sun tarvii varaa aika terapeutil heti ku tuntuu siltä ? Mä en oo hyötyny niistä ikinä yhtää mitää ja voin todelaki kertoo et oon yrittäny. Plaah.

No mut en jaksa murehtii sitä, keskityn hetkeen ja siihe et nyt ei oo enää paska fiilis ja mul on hyvä olla ♥ Tottakai sitä murheita tulee ku niit tosissaa rupee keräilemää, mut mää en oikee jaksais enää :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti